Heeft Jan B. Kaiser lak aan verkeersregels?

Verkiezingen algemeen
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Re: Heeft Jan B. Kaiser lak aan verkeersregels?

Bericht door Barry »

Naar mijn mening doet het er ook toe hoe iemand die zich als politicus opwerpt, zelf met algemeen geldende regels omgaat.

Regels zijn er om de veiligheid te waarborgen, veiligheid van alle inwoners!

Of een regel, een verkeerbord, een stoplicht, een drempel zinvol of misplaatst is, daar gaat het niet om. Als er verkeersmaatregelen worden genomen dan moet iedereen er vanuit kunnen gaan dat deze worden gevolgd.

Als een verkeersmaatregel volkomen zinloos en misplaatst is dan heeft men zich hier nog wel aan te houden, anders ben je niet alleen strafbaar, maar ook een potentieel gevaar voor anderen. Het nemen van een bepaalde maatregel wordt vooraf gecomuniceerd middels huis-aan-huis en dan is er een bezwaarprocedure. Heeft u de publicatie gemist, of om wat voor reden ook niet binnen de bezwaartijd gereageerd dan kunt u altijd nog achteraf een verzoek indienen om de onstane situatie te herbeoordelen en verzoeken aan te passen.

Meneer Kaiser, wilt u mij corrigeren als ik dit niet goed samen vat?
U houd zich over het algemeen aan de (verkeers)regels, maar als u het nut niet ziet van een regel, beperking en/of maatregel dan vind u het verantwoord dat u naar eigen inzicht handeld, ook als dit ingaat tegen de van overheidswege opgelegde regels c.q. verordeningen.
mzn
Berichten: 3
Lid geworden op: wo feb 03, 2010 21:34

Re: Heeft Jan B. Kaiser lak aan verkeersregels?

Bericht door mzn »

U schijnt het niet te begrijpen.
Ik reageer als zodanig niet op uw verkeersgedrag .
Ik heb dit zelf niet ondervonden .
Ik reageer op uw stelling hierin .

En ja ik zou op ABO kunnen stemmen.
Waarom ,niet omdat ABO nou een belangrijke rol in het bestuur van Oldebroek zou kunnen hebben
maar meer als een tegen stem , het is goed als er soms wat tegen gas wordt gegeven.

En nee hoor u hoeft van mij niet weg als voorzitter waarom, het is toch de keuze van het bestuur van een partij wie er voorzitter is ,maar het zou wel goed zijn als u uw reacties en uitleg over bepaalde zaken eens wat bijstelt .
En het is op zijn plaats om eens toe tegeven dat u fout zit/zat ,dat siert de mens.
Of lukt dat niet als zakenman.
Respect kun je niet afdwingen ,respect kun je wel verdienen.

Met vr.gr. MZN

PS Oldebroek.net lijkt mij geen boulevardkrant ,kennelijk doen uw uitspraken nogal wat stof op waaien, en is dat de reden.
Jammer genoeg krijgt u van de Telegraaf lezers op deze manier ook weinig stemmen meer.
Hoeveel blijven er nog over op deze manier.

Nogmaals stel u eens wat normaler op .
Nee ik zeg niet dat u zich altijd aan de regels moet houden.
En op de 60km wegen ,rij ik ook vaak harder als dat kan !
Plaats reactie