Stefan schreef:Wij als Lijbrandt klant hebben ook nog steeds niet vernomen van Lijbrandt. De monteurs die de boel kwamen installeren zeiden dat we wat van Lijbrandt zouden horen binnen een week. Ook via twitter liet iemand van de afdeling webcare weten dat Lijbrandt binnen een week ons zou informeren met een brief. Tot op heden hebben wij nog niks ontvangen!! Behoorlijk waardeloos om je nieuwe klanten zo in de kou te laten staan.
Dag Stefan,
Bij mij durfden de monteurs als helemaal geen uitspraken te doen. Geen voorlopige schatting van de planning, helemaal niets. En dat terwijl KPN klanten al mooi online zijn.
Ik vind het een hele slechte zaak. Ik heb bij Lijbrandt nog steeds de vraag uitstaan wanneer de POP gereed is en wanneer ik kan worden aangesloten. De enige reactie op dit moment is dat ze er mee bezig zijn, maar totaal geen planning. Kan weken zijn, kan maanden zijn...
Heb hier heel erg de balen van.
Ik heb intussen mijn abbo op Lijbrandt wel laten aanpassen. Ik had een HDTV recorder erbij voor 99 euro. Ik wilde sowieso naar 100mbit en daar is de recorder gratis, dus meteen 100/100 met recorder aangevraagd.
De verkoper (bij de Expert) had me destijds wijsgemaakt dat je bij het aanvinken van de HD recorder een recorder koopt, maar dat de standaard HD box er ook bij zit. Heb toen ook nog besproken met de verkoper dat dit ideaal was, dan kon ik beneden opnemen en had ik voor boven een box om alleen te kijken.
Echter, niets blijkt minder waar. De HD Recorder is -IN PLAATS VAN-.
Ben ik dus mooi mee gepakt, want je hebt getekend en dat staat vast, terwijl ik verkeerd ben voorgelicht/gelogen!
[quote="Stefan"]Wij als Lijbrandt klant hebben ook nog steeds niet vernomen van Lijbrandt. De monteurs die de boel kwamen installeren zeiden dat we wat van Lijbrandt zouden horen binnen een week. Ook via twitter liet iemand van de afdeling webcare weten dat Lijbrandt binnen een week ons zou informeren met een brief. Tot op heden hebben wij nog niks ontvangen!! Behoorlijk waardeloos om je nieuwe klanten zo in de kou te laten staan.[/quote]
Dag Stefan,
Bij mij durfden de monteurs als helemaal geen uitspraken te doen. Geen voorlopige schatting van de planning, helemaal niets. En dat terwijl KPN klanten al mooi online zijn.
Ik vind het een hele slechte zaak. Ik heb bij Lijbrandt nog steeds de vraag uitstaan wanneer de POP gereed is en wanneer ik kan worden aangesloten. De enige reactie op dit moment is dat ze er mee bezig zijn, maar totaal geen planning. Kan weken zijn, kan maanden zijn...
Heb hier heel erg de balen van.
Ik heb intussen mijn abbo op Lijbrandt wel laten aanpassen. Ik had een HDTV recorder erbij voor 99 euro. Ik wilde sowieso naar 100mbit en daar is de recorder gratis, dus meteen 100/100 met recorder aangevraagd.
De verkoper (bij de Expert) had me destijds wijsgemaakt dat je bij het aanvinken van de HD recorder een recorder koopt, maar dat de standaard HD box er ook bij zit. Heb toen ook nog besproken met de verkoper dat dit ideaal was, dan kon ik beneden opnemen en had ik voor boven een box om alleen te kijken.
Echter, niets blijkt minder waar. De HD Recorder is -IN PLAATS VAN-.
Ben ik dus mooi mee gepakt, want je hebt getekend en dat staat vast, terwijl ik verkeerd ben voorgelicht/gelogen!