Oldebroek.net grootste politiek gekleurde podium?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Oldebroek.net grootste politiek gekleurde podium?

Bericht door Redactie »

Oldebroek.net grootste politiek gekleurde podium?
Door Martin Rotman

Langs verschillende kanten hoor ik nog wel eens dat Oldebroek.net een politieke voorkeur heeft en dat uitstraalt in de berichtgeving op de website.

Neen dat is niet zo.

Wel zijn wij het grootste lokale podium voor de politieke partijen om via internet hun boodschap te ventileren, publiceren en propaganderen.
Wel kan het voorkomen dat van één partij veel berichten geplaatst worden. Als redactie plaatsen wij alle berichten van de verschillende politieke partijen die binnenkomen. Dat betekent dus dat een als van één partij veel berichten binnenkomen deze allemaal geplaatst worden. Met het gevolg dat het lijkt als of wij als redactie een politieke voorkeur hebben.
Burgers en andere partijen hebben altijd de mogelijkheid om het evenwicht terug te brengen.

Afbeelding
Meer over bezoekers aantallen klik hier
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
NogEenJansen
Berichten: 9
Lid geworden op: wo sep 28, 2011 15:48

Re: Oldebroek.net grootste politiek gekleurde podium?

Bericht door NogEenJansen »

Ach niet alle partijen zijn zo actief in het naar buiten brengen van berichten. Een partij als de PvdA is daar wel fanatiek in en het lijkt me dan ook vrij normaal dat zoiets hier geplaatst wordt, als het nieuwswaarde heeft. Dan zijn er natuurlijk kortzichtige mensen die gaan denken dat dit forum een platform is voor die partij. Het CDA de ABO en de CU zijn eigen lijk ook vrij actief hierin. SGP en VVD wat minder in mijn opinie.
Plaats reactie