Sint en Pieten komen natuurlijk ook naar Wezep

Evenementen, bijeenkomsten enz.
Na registratie kunt de activiteiten van u of uw vereniging hier zelf plaatsen en wijzigen.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Sint en Pieten komen natuurlijk ook naar Wezep

Bericht door Redactie »

Dit jaar kom ik natuurlijk ook weer naar Wezep toe. Op zaterdag 23 November zal ik samen met een grote groep pieten om 14 uur vanaf korfbalvereniging Rood Wit (in een mooie auto die meneer Boer van autobedrijf Boer voor mij geregeld heeft) via de Van Limburg Stirumlaan, de Oranjeboomlaan. de Kerkweg, de Clematisstraat, de Kruisbesstraat en de Acaciastraat naar het kleine Meidoornplein worden gebracht.
Mijn pieten en ik hopen dat jullie ook dit jaar met veel kinderen zullen komen zodat het een mooie intocht zal worden.
Aansluitend is er een swingend feest op het kleine Meidoornpleindat om 14.30 uur begint.
Er zullen ook kinderen zijn die niet naaar de intocht en het feest kunnen komen omdat ze al al lang of ernstig ziek zijn.
Mijn pieten en ik zullen daarom na het feest een aantal kinderen thuis een bezoekje brengen.

Heeft u of kent u een gezin met een ziek of langdurig ziek kind, geef dit dan met een kleine motivatie door via labots@live.nl of bel naar 06-12633627. We zullen laten weten wie we gaan bezoeken.

Tot zaterdag 23 november!

Groeten van Sint en al mijn Pieten
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie