091115 Gezamenlijke jeugddienst in Kruiskerk Wezep.

Evenementen, bijeenkomsten enz.
Na registratie kunt de activiteiten van u of uw vereniging hier zelf plaatsen en wijzigen.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10128
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

091115 Gezamenlijke jeugddienst in Kruiskerk Wezep.

Bericht door Redactie »

Gezamenlijke jeugddienst in Kruiskerk Wezep

WEZEP- Op zondag 15 november is er in de Kruiskerk in Wezep weer een gezamenlijke jeugddienst. Het thema van deze jeugddienst is: “Het elfde gebod...?”


Deze jeugddienst is de laatste in de Tien Geboden reeks. Alle geboden zijn inmiddels de revue gepasseerd. Sommige waren eenvoudig, maar veel waren toch erg lastig. We zijn als mens vrijwel niet in staat ons aan alle leefregels te houden. Is Jezus hiervoor niet gestorven? Conclusie is wel dat De Tien Geboden geen wet is, maar het zijn leefregels. Een ambitie. Je kunt ze omdraaien en dichter bij je halen. Met andere woorden: de Tien Beloften. Ik vloek niet, ik steel niet, ik lieg niet, ik pleeg geen overspel en ga zo maar door.
Sterker nog, er is eigenlijk een elfde gebod die de andere 10 samenvat … kom maar naar de dienst en krijgt een mooi houvast waar je wat mee kunt!

Voorganger in deze dienst is Nieke Jansen. Iedereen, jong en ouder, is van harte welkom in deze dienst die om 19.00 uur begint. En last but not least: SIGN uit Epe verzorgt de muzikale bijdrage!
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie