CU: Gijs van den Brink gaat voor duurzaam Gelderland

Verkiezingen algemeen
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

CU: Gijs van den Brink gaat voor duurzaam Gelderland

Bericht door Redactie »

Gijs van den Brink (kandidaat ChristenUnie) “Ik ga voor een duurzaam Gelderland”

Gijs van den Brink is kandidaat voor de Provinciale Statenverkiezingen van aanstaande 18 maart. Gijs staat op plaats zes van de lijst van de ChristenUnie. De inwoner van Wezep is duidelijk over zijn motivatie: “Ik ga voor een duurzaam Gelderland, waar het goed is om te wonen, werken en te leven. Dat betekent zonnepanelen waar dat mogelijk is. Ik wil graag dat onze provincie wordt bezocht door vele toeristen, die mee kunnen genieten van het mooie dat onze provincie biedt.”

Maar de ChristenUnie is toch maar een kleine partij? Daar reageert Gijs op: “Een kleine partij kan veel invloed hebben. Het is afhankelijk van de opstelling. De constructieve opstelling van onze partij heeft al heel wat mooie gevolgen gehad. Ik geniet ervan hoe onze partij op dit moment steun geeft aan het kabinet en ondertussen haar eigen standpunt fier overeind laat staan. Door aandacht te vragen voor minderbedeelden en zwakken in de samenleving.”

Gijs vertelt over zijn inspiratie: „Heb God lief boven alles en je naaste als jezelf.“ Ik word geïnspireerd door het levensverhaal van Jozef, de zoon van Jacob. Hij werd door zijn broers in de put gegooid en later door God op de troon gezet. God werkt op wonderlijke manieren.”
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie