CU: Morgen gebeurt het, wees erbij!

Gemeenteraadsverkiezingen 2014
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

CU: Morgen gebeurt het, wees erbij!

Bericht door Redactie »

Morgen gebeurt het, wees erbij!
Bron website CU Oldebroek dinsdag 18 maart 2014 11:48

Je moet haast in het buitenland zijn geweest als je niet weet wat er morgen gaat gebeuren. Wij, burgers van Oldebroek, gaan voor de komende 4 jaar weer mensen kiezen waarin we vertrouwen hebben. Mensen die zich voor ons met moeilijke dingen gaan bezighouden. Want ook Oldebroek krijgt veel voor de kiezen: een ander zorgstelsel met meer beroep op mantelzorg, de volledige jeugdzorg, een andere benadering van werk en inkomen, om niet meer te noemen. Dat word creatief denken en passen en meten. Met een scherp oog voor wat moet en wat kan. Daar heb je bekwame mensen voor nodig. Mijn partij heeft die. Kijk maar naar wat we gedaan hebben, en wat we willen gaan doen (www.lijst1.nl). Volgende week neem ik zelf afscheid van de raad. Maar ik ben blij dat er zoveel deskundigheid klaarstaat. Mensen die gemotiveerd zijn door het bijbels perspectief voor mens en schepping. Die geloven in de veerkracht van de samenleving en zich daar graag voor willen inzetten. Geef dat geloof een stem. Mijn advies is heel simpel, maar overtuigd: stem bewust, stem gericht. Kies voor lijst 1, de ChristenUnie!

Ton van Leijen
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie