Mailing naar verenigingen kerken enz.

Mededelingen en toelichting over deze website.
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Mailing naar verenigingen kerken enz.

Bericht door mrotman »

Om www.oldebroek.tk onder de aandacht te brengen heb ik de afgelopen weken onderstaande brief verzonden.

Geachte lezer,

Internet neemt een steeds grotere plaats in de maatschappij in. Er wordt ook in onze gemeente steeds meer gebruik gemaakt van ADSL en kabelabonnementen. Veel verenigingen, kerkelijke gemeenten, overheidsinstellingen, bedrijven en particulieren laten zich zien via website of homepage. Overal op het internet treft u links aan naar sites uit de gemeente Oldebroek.
Op www.oldebroek.tk staan al deze links uit onze gemeente op alfabetische volgorde en, voor zover mogelijk, gegroepeerd. Als u een site heeft staat deze hier waarschijnlijk ook al vermeld. www.oldebroek.tk is te vergelijken met een groot wegwijzerbord welke de weg wijst naar b.v. de site van uw vereniging. Uw site zal hierdoor sneller gevonden en bezocht worden door mensen die uw site nog niet kenden.

Maar www.oldebroek.tk is meer dan een groot wegwijzerbord. www.oldebroek.tk wil u helpen uw activiteiten te promoten door een agenda te publiceren. Dit kan natuurlijk ook als u zelf geen website heeft. Ook is er plaats om een discussie te starten, kleine advertenties of berichten te plaatsen.
De waarde van www.oldebroek.tk voor u en de inwoners van de gemeente Oldebroek is voor een groot deel afhankelijk van de actualiteit en hoeveelheid aan informatie die er te vinden is.
Daar kunt u bij helpen:
  • Stuur uw persbericht ook naar info@oldebroek.tk
    Of plaats uw persbericht zelf op het Prikbord/Forum.
    Geef alvast de datum door van evenementen die vastgesteld zijn.
    Door meer bekendheid te geven aan www.oldebroek.tk
    Aanmelden van internetadressen van verenigingen.
Buiten een stukje inspanning van u om kost het u niets!!!!

Wat ik ook van u vraag is om uw mening over dit initiatief aan mij door te geven. Ik hoop dat u positief reageert op mijn verzoek. Heeft u bezwaren, opmerkingen en/of kritiek, dan vind ik het zeer belangrijk dat u ook mij hiervan op de hoogte stelt. (Ook tips zijn welkom)

Met vriendelijke groet,
Martin Rotman

www.oldebroek.tk voor en door de inwoners Oldebroek

www.oldebroek.tk is een particulier initiatief zonder enig winstoogmerk
Plaats reactie