Conclusie poll

Mededelingen en toelichting over deze website.
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Conclusie poll

Bericht door mrotman »

Conclusie poll
Iedereen die een stem heeft uitgebracht hartelijk bedankt hiervoor.
Marktonderzoek is absoluut mijn vak niet, maar ik kan wel in het kort mijn eigen mening geven over het stemresultaat.
Vraagstelling van mij: de pagina wordt ongeveer 26 keer per dag bezocht. Hoe komen deze bezoeken tot stand; bewust of per ongeluk. Per ongeluk daar bedoel ik mee dat je vaak op een site terechtkomt op zoek naar iets maar het daar niet vindt.
In totaal is er 80 keer een stem uitgebracht hierbij zitten ook 4 teststemmen. Bij een poll is het veelal mogelijk dat 1 persoon diverse malen stemt, maar dat is denk ik niet erg waarschijnlijk.
Het aantal visits van de pagina tijdens dezelfde periode (30 dagen) was ongeveer 780.

Als beheerder van www.oldebroek.tk ben ik zeer tevreden met de uitslag van de stemming. Zeker ook omdat de inhoud van de site puur en alleen een opsomming is van websites binnen de gemeente Oldebroek. Er zit dus niet veel dynamiek en nieuwswaarde in. Maar naar mijn mening wel de moeite waard om geregeld eens door te snuffelen of als startpagina voor Oldebroek te gebruiken. Hoef je zelf niet al die adressen in je favorieten op te slaan en zijn ze wereldwijd beschikbaar.

Door de bezoekers van de site wordt jammer genoeg nog maar weinig gebruik gemaakt van het forum/prikbord. ( www.forum.oldebroek.tk ) Het forum/prikbord heeft de potentie in zich om meer vorm te geven aan een plaatselijke internet gemeenschap. Dit is het gedeelte van www.oldebroek.tk waar je interactief bezig kunt zijn. Zeker nu kabel en adsl verbindingen steeds meer regelmaat dan uitzonderingen zijn.

Reacties en aanvullingen kunt u hier natuurlijk op dit forum kwijt.

Met vriendelijke groet, Martin Rotman

Hieronder een schermafdruk van de uitslag.
Afbeelding
Plaats reactie