Column: Zwembad enquête

Geef je mening hier.
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

Column: Zwembad enquête

Bericht door mrotman »

Column: Zwembad enquête

Begin maart viel er een kaart op de deurmat met de oproep om mee te om een enquête over het zwembad De Veldkamp in te vullen. Onder de deelnemers werden drie keer een 12 badenkaart en drie keer een VVV bon van 25 euro verloot.

Die VVV bonnen dat past mij wel. Dus naar het onderzoek en naar eer en geweten de enquête ingevuld. Ik zwem eigenlijk nooit want het is niet echt mijn sport en ik vind het kaartje wel erg prijzig. Na twee vragen was ik aan het einde van de enquête, maar ik kon nergens mijn contactgegevens achterlaten om de eventuele beloning in ontvangst te nemen.

Nog een poging om de enquête in te vullen lukte gemakkelijk. Dit keer maar andere antwoorden gegeven. Gewoon wat vriendelijker zijn tegenover zwemmen en het zwembad. Dit keer werd ik beloont met een scherm waar ik mijn mailadres achter kon laten. En ach….. ik heb nog een aantal mailadressen…

Het mag duidelijk zijn dat op de resultaten van deze enquête moeilijk beleid kan worden gemaakt en beslissingen genomen.
Hier is het politieke dilemma rond het zwembad niet mee opgelost!

Mijn voorstel van de oplossing is sluiten of doorpakken. Als de politiek en inwoners kiezen voor openhouden. Dan er ook komende decennia vol voor gaan. Goed op de kosten letten, maar niet elk jaar op de agenda van de gemeenteraadsvergadering zetten.

Als inwoners leggen we het tekort van het zwembad bij, als tegenprestatie ontvangt elke inwoner jaarlijks minimaal een vrijkaartje voor het zwembad. Gebruik je deze niet zelf verkoop hem dan of nog beter geef hem aan iemand die dit kaartje goed kan gebruiken.

Wil je ook kans maken op een VVV bon of een 12 baden kaart: https://www.onderzoekdoen.nl/enq/?f=x9e0aqsffl

Groet, Martin Rotman

Afbeelding
Plaats reactie