Nieuw bedrijventerrein Wezep Noord.

Geef je mening hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boertje van buuten
Berichten: 142
Lid geworden op: vr feb 29, 2008 20:47
Locatie: Wezep

Nieuw bedrijventerrein Wezep Noord.

Bericht door boertje van buuten »

Ik hoorde dat er een nieuw bedrijventerrein in Wezep Noord gepland is. Nu weet ik er verder niet zoveel van, maar het is een aanrader voor het gemeentebestuur er rekening mee te houden dat veel bedrijven die nu zeggen daar gebruik van te willen maken door de huidige economische recessie en de kredietcrisis zullen afhaken. Rhodos schijnt al een alternatief onderkomen te hebben, daarmee komt op het huidige bedrijventerrein in Wezep wellicht ook weer wat bestaande ruimte vrij. Zij kunnen daarmee ook van de lijst belangstellenden geschrapt worden. Veel anderen zullen hun plannen noodzakelijkerwijs intrekken.
Mogelijk kan het College van B&W nog wat faseren bij de aankoop en aanleg van de nieuwe uitbreiding van het bedrijventerrein, want anders zal het nog vele jaren op de begroting als rentelast opduiken i.p.v. als verkochte grond.
Gebruikersavatar
Barry
Berichten: 349
Lid geworden op: di okt 23, 2007 11:54

Re: Nieuw bedrijventerrein Wezep Noord.

Bericht door Barry »

De plannen zoals ik deze enkele jaren terug heb gezien, zijn als volg;

De Rondweg wordt doorgetrokken tot de middeldijk en komt uiteindelijk bij de A50 op de Zuiderzeestraatweg. Deze werkzaamheden zijn in volle gang.

- Tussen Rondweg en A28 komt bedrijventerein voor lichtbelastende bedrijven.
- Tussen Middeldijk, Zuiderzeestraatweg, A50 en A28 komt bedrijventerein voor gemiddeldbelastende bedrijfen (denk aan autodealers)
- Tussen A50, Zuiderzeestraatweg, Hanzelijn en A28 kommen zwaar belastende bedrijven (van Werven, Veluwenkamp etc.)

Dit waren de eerste plannen en voor zover ik weet zijn deze ongewijzigd. De bedrijven die zicht op het nieuwe terein zullen vestigen komen uit de gemeenten Hattem, Oldebroek en Heerde.

Dit alles ter informatie
Gebruikersavatar
Niels
Berichten: 33
Lid geworden op: zo feb 01, 2009 16:56
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Nieuw bedrijventerrein Wezep Noord.

Bericht door Niels »

foto's van velden waar bedrijven komen
Afbeelding
Afbeelding
meer foto'shttp://picasaweb.google.com/brandweerni ... emerbroek#
Nielssssie
Plaats reactie