DVB-C via Lijbrandt

Vragen en antwoorden over de mogelijke aanleg van een glasvezelnetwerk in een aantal kernen van onze gemeente.
Twijfelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 27, 2013 21:16

DVB-C via Lijbrandt

Bericht door Twijfelaar »

Als ik op mijn TV DVB-C wil gebruiken en de zenders wil installeren nadat ik alle gegevens zoals door Glashart zijn verstrekt dan worden de zenders genoemd onder Netwerk-ID 8200 waaronder de gemeente Oldebroek valt niet geïnstalleerd. Ik krijg de zenders geïnstalleerd zoals genoemd o.a. onder Hattem (netwerk-ID 7461). Het merendeel van de "extra zenders" zijn zenders uit de Achterhoek. Ik b.v. LOCO niet ontvangen.
Lijbrandt heeft geen oplossing, maar mogelijk heeft iemand uit Wezep een oplossing.
Instaman

Re: DVB-C via Lijbrandt

Bericht door Instaman »

Als u loco wilt ontvangen moet u digitale tv gebruiken via de Amino ontvanger.

Instaman.

instaman@email.com
www.instaman.0fees.net
Twijfelaar
Berichten: 2
Lid geworden op: vr sep 27, 2013 21:16

Re: DVB-C via Lijbrandt

Bericht door Twijfelaar »

Instaman schreef:Als u loco wilt ontvangen moet u digitale tv gebruiken via de Amino ontvanger.

Instaman.

instaman@email.com
http://www.instaman.0fees.net
Dat is bekend, maar dit toestel is niet aangesloten op de iptv via de amino. Dit toestel is via een coax aangesloten op het modem en dan zou ik met het netwerk-id 8200 ook loco moeten kunnen ontvangen. Het probleem is dus dat ik niet zenders ontvang die ik via netwerk-id 8200 zou moeten ontvangen, maar ontvang ik de zenders van netwerk-id 7461.
Instaman
Berichten: 1
Lid geworden op: za sep 28, 2013 20:23

Re: DVB-C via Lijbrandt

Bericht door Instaman »

Mijn excuses voor mijn antwoord want het kan wel maar niet op het id 8200 maar probeer eens op 304.
het kan ook zijn dat uw televisie het niet ondersteunt.
zou u als reactie uw televisie naam willen sturen dan zou ik voor u kijken of het mogelijk is.
in ieder geval heb ik na uw vraag toch nog even gekeken op mijn toestel en dat werkte wel Phillips 9000 serie




www.instaman.0fees.net
instaman@email.com
Plaats reactie