Drie vragen aan u.

Gemeenteraadsverkiezingen 16 maart 2022
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Drie vragen aan u.

Bericht door Redactie »

Direct naar de vragen…of eerst even verder lezen.

Bij het bedenken van de vragen denk ik erover na hoe ik persoonlijk toe leef naar het stemhokje.
Wat heb ik vier jaar geleden gestemd? Ik ben een eeuwige twijfelaar. Dus nu even een keuze maken en vervolgens kijken of dit richting de verkiezingsdatum wijzigt.
Of staat u keuze al bij voorbaat vast.
De gemeenteraad moet de grootste groepen van de inwoners van de gemeente vertegenwoordigen. Door de jaren heen was de PvdA een vast gegeven in de raad en leverden ook een wethouder. Jammer dat de kiezer niet op een sociaal-democratische partij kan stemmen, die ook landelijk actief is.
Sommige browsers geven een veiligheidswaarschuwing, vreemd ik zeg "deze ene keer negeren".
Er kan gestemd worden tot zondag 13 februari 13.30 uur.

Stemmen is niet meer mogelijk

De uitslag van de poll moet u niet te zwaar aan tillen, de vragen mogen u aan het denken zetten….
Als de poll naar tevredenheid verloopt, vragen we uw mening in de laatste week voor de verkiezingen nog een keer.

Alvast bedankt voor uw stem.
Laatst gewijzigd door Redactie op di feb 08, 2022 18:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Drie vragen aan u.

Bericht door Redactie »

Je hoeft niet per se op CVO te stemmen, mag ook op een andere partij. :D
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Re: Drie vragen aan u.

Bericht door Redactie »

Conclusie

Kun en mag je een conclusie trekken naar aanleiding van de uitslag van de poll? De bedoeling was om u aan het denken te zetten aan het begin van deze verkiezingscampagne. Is dat gelukt?

Neem bij het trekken van een conclusie de volgende punten mee:
  • Meerdere keren stemmen door dezelfde persoon is mogelijk geweest
  • Verschillende partijen zijn in staat om de kiezer direct via social media in beweging brengen
  • Landelijke partijen zijn meestal sterk afhankelijk van landelijk populariteit
  • Maar ik denk dat er een flinke wijziging in Oldebroek zal plaats gaan vinden
  • .........
Afbeelding
Bron Ipsos

Afbeelding
Bron Oldebroek.net
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie