Uitvoering ‘The Young Stars’ geslaagd

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Uitvoering ‘The Young Stars’ geslaagd

Bericht door Redactie »

WEZEP – Vrijdag 30 januari 2004 stond de Kamphal in Wezep bol van show en dans. Majorettevereniging ‘The Young Stars’ hield haar uitvoering.

Onder grote belangstelling traden alle 4 de groepen op en waren er ook nog gastoptredens van de dansmariekes van Carnavalsvereniging ‘De Tolhekkers’ uit Wezep.

Aan het begin van de avond werden er een aantal leden in het zonnetje gezet. Gwendolijn Mulder, Sandra Bos en Laura van Beek werden gehuldigd omdat zij 5 jaar lid zijn van de vereniging. Jolanda Lijkendijk en Willeke van Olst werden beiden gehuldigd omdat zij 15 jaar lid zijn van de vereniging. En dat is heel uniek want de vereniging bestaat sinds november 2003 pas 15 jaar.

Hierna kon het programma beginnen. Vele shows wisselden elkaar af met veel licht en geluid effecten. Na de pauze was er nog een kleine verrassing voor de majorette A. Voordat zij wilden beginnen met het opvoeren van hun concoursshow kwam wethouder André Maat de vloer op. Hij wilde de dames namens het gemeentebestuur nog van harte feliciteren met het behalen van de titel op het NK eind vorig jaar.

Na afloop van de uitvoering kon iedereen terug kijken op een zeer geslaagde avond. Via deze weg willen‘The Young Stars’iedereen nog van harte bedanken voor het mogelijk maken van de uitvoering. Want zonder de vele vrijwilligers en sponsoren kan er een avond vol show en spektakel niet gerealiseerd worden. Mensen Bedankt!!
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Gebruikersavatar
mrotman
Beheerder
Berichten: 445
Lid geworden op: wo okt 16, 2002 16:18
Locatie: Wezep
Contacteer:

sfeer foto's en video

Bericht door mrotman »

Doordat ik nu met http://www.oldebroek.tk bezig ben kom je allerlei dingen over verenigingen te weten die ik niet wist. Dan wil je natuurlijk ook zelf even een wat van de majorette vereniging zien. Vrijdag 30 januari heb ik even een kijkje genomen in de Kamphal. Ik ben er maar een klein uurtje geweest en daar zat ook nog de pauze bij in. Maar de majorette sport heeft voor mij ineens een veel bredere betekenis gekregen dan alleen die meisjes die voor de muziek uitlopen.

Hieronder enkele foto’s. Het is de bedoeling van de foto’s om ook iets te laten zien van de sfeer.

Klik hier voor een paar seconden video van de dansmariekes

Afbeelding
Klik op de afbeelding voor meer foto's
Plaats reactie