Plannen en vragen met betrekking tot studiofotografie.

Ondernemers uit de gemeente Oldebroek die sponsor zijn hebben hier de mogelijkheid om nieuws enz te plaatsen.

zou u gebruik maken van een studio sessie?

Ja
0
Geen stemmen
Ja, alleen onder de € 50,00
0
Geen stemmen
Ja, alleen onder de € 100,00
1
33%
Ja, budget onbeperkt; kwaliteit belangrijker dan prijs
1
33%
Nee
0
Geen stemmen
Nee, want ik hecht geen waarde aan foto's
1
33%
Nee, ik vind genoemde bedragen te duur
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 3

Benny v/d Werfhorst
Berichten: 31
Lid geworden op: wo mei 06, 2009 22:32
Locatie: 't Loo Oldebroek
Contacteer:

Plannen en vragen met betrekking tot studiofotografie.

Bericht door Benny v/d Werfhorst »

Hoi,

Ik heb in begin nooit aan studiofotografie gewild, omdat ik altijd graag op lokatie werkte, maar nu begint het toch wel te kriebelen qua studiofotografie. Mede, omdat ik hier ook steeds meer aanvragen voor krijg en dan steeds nee moet verkopen. Daarom, heb ik er eens diep over nagedacht om toch maar met studiofotografie te beginnen. Bovendien, kun je in een studio als fotograaf hele leuke dingen doen.

Om te kijken of hier animo voor is in de gemeente Oldebroek, verbind ik er een poll aan waar op gestemd kan worden. Op deze manier krijg ik een beeld van wat mensen willen, zodat ik daar alles op af kan stemmen.

Ik willen graag mensen portretteren zoals kinderen, ouderen, gezinnen, bejaarden, zakelijke portretten enz. enz. Dit willen wij op een bijzondere en aparte manier doen, en iets wat tijdsloos is. Dus absoluut geen standaard portretten.

De bedoeling is, is dat een portret sessie 1 a 2 uur (kijken niet op een uurtje langer) duurt, waarbij u de prints na een selectie van mij mag uitzoeken. Bijvoorbeeld: 2 uurtjes fotografie + 1 afdruk van 20x30cm of + 4 afdrukken van 13x19cm en een Data-DVD + alle goede foto's in hoge resolutie afdrukbaar t/m 20x30cm en een Data-DVD met lage resolutie foto's voor webgebruik. Of zoiets.

Stem a.u.b. wel op de poll. Uw antwoordt kunt u desnoods toelichten in een berichtje in dit topic.

Benny
Plaats reactie