Beeldig schilderwerk in Samenhof

Evenementen, bijeenkomsten enz.
Na registratie kunt de activiteiten van u of uw vereniging hier zelf plaatsen en wijzigen.
jan bredewout
Berichten: 863
Lid geworden op: do jan 19, 2006 7:55
Locatie: wezep

Beeldig schilderwerk in Samenhof

Bericht door jan bredewout »

Aanstaande maandagavond 15 april laat Esther Visser om 19.00 uur schilderwerk zien in de Samenhof

"Tekenen heb ik altijd graag gedaan. Vooral paarden hadden en hebben mijn belangstelling. Sinds een jaar of vijf schilder ik met pastelkrijt, een medium dat al honderden jaren bestaat. Pastelkrijt spreekt me aan, zowel vanwege de frisse kleuren als de dromerige effecten die ermee bereikt kunnen worden", aldus Esther.
Ik geniet van de schoonheid die God in de schepping heeft gelegd. Dieren schilderen is een feestje. Daarnaast schilder ik landschappen. Het geeft voldoening als ik een eigen (matige) foto kan uitbeelden als een landschap met sfeer. Daarbij let ik op kleuren die elkaar versterken, op compositie en licht en donker. Steeds ben ik op zoek naar manieren om mijn techniek te verbeteren. Ik zit op les bij Willem Bultman en volg online lessen.
Graag teken ik dieren in opdracht: paarden, honden, poezen, uilen…
Wilt u een schilderij kopen of iets in opdracht laten maken? Neem contact met me op via mijn website (www.beeldig.tk) of bel me op. Workshops geven doe ik ook!

Afbeelding
Esther Visser. (Fotografie Evelien)
videoclips
Plaats reactie