Nieuwe KTM voor Sharon Wolf dankzij Rac-Reclame.

Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10111
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Nieuwe KTM voor Sharon Wolf dankzij Rac-Reclame.

Bericht door Redactie »

Nieuwe KTM voor Sharon Wolf dankzij Rac-Reclame.

’T Loo: De 15-jarige Sharon Wolf mocht afgelopen week een splinternieuwe KTM 125cc in ontvangst nemen van Ramon Wolf die eigenaar is van het bedrijf Rac-Reclame. De jonge ondernemer uit de gemeente Oldebroek die zelf drievoudig Nederlands kampioen werd in de pitbike klasse had eerder besloten om met deze takt van sport te stoppen door de drukke werkzaamheden.


Afbeelding

Wolf geeft aan ‘het budget wat ik normaliter aan mijn sport uitgaf heb ik nu gestoken in een nieuwe crossmotor voor Sharon’ de oude machine had zoveel gebreken vandaar deze keus’. Sharon was blij verrast met dit gebaar. Ik ben apetrots op mijn nieuwe orange monster. Sharon die vorig jaar nog uitkwam met een 85cc maakte dit jaar de overstap naar de 125cc of wel noemend de MX2 klasse. Zij heeft al aardig wat wedstrijden er op zitten in de damesklasse waar ze wonderbaarlijk goed mee kan met de andere snelle dames.

2010 is voor mij een leerjaar aldus Sharon die langs deze weg Ramon Wolf wil bedanken voor deze bijzondere geste. Voor info omtrent het reclamebedrijf kunt u kijken op http://www.racwolf.nl/
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie