Bent u natuurliefhebber? Stem 15 maart voor de waterschapsverkiezingen!

Gebruikersavatar
Redactie
Redactie
Berichten: 10110
Lid geworden op: di mei 13, 2003 7:55
Locatie: Wezep
Contacteer:

Bent u natuurliefhebber? Stem 15 maart voor de waterschapsverkiezingen!

Bericht door Redactie »

Op 15 maart mogen we weer naar de stembus. Voor zowel de provinciale als de waterschapsverkiezingen. Ik merk dat de laatste verkiezingen niet zo leven. Toch hoop ik als natuurliefhebber dat iedereen de moeite neemt zich hierin te verdiepen.

De waterschapsverkiezingen zijn belangrijker dan soms gedacht wordt. Het waterschap zorgt voor droge voeten, schoon en voldoende water en veilige dijken. Alle inwoners betalen hieraan mee. Daarom mogen zij, via een bestuur, ook meebeslissen over wat er gedaan wordt. Er zijn veel politieke partijen, maar u kunt ook stemmen op een waterschapspartij. Deze partijen laten zich niet leiden door politieke kleur, maar zijn gedreven en deskundig en hebben oog voor het water.

Ik ben geboren en getogen in Apeldoorn en heb een voorliefde voor de natuur. Wandelingen door de bossen, fietsen langs het water. Ik vond het altijd al belangrijk, maar sinds ik oma ben, sta ik er nóg meer bij stil: de natuur moeten we koesteren. Ook mijn kleindochters moeten van de natuur kunnen genieten, zoals ik dat al jaren doe. Ik wil de natuur een stem geven. Er moet meer ruimte komen voor groen en blauw in de stad, ruimte voor planten en dieren. En dat alles in balans met recreatie. Daar wil ik mij graag hard voor maken. Daarom ben ik al veertien jaar lid van de waterschapspartij Water Natuurlijk.

Ik hoop dat steeds meer mensen het belang van de waterschappen en de bijbehorende verkiezingen gaan inzien. Op www.vallei-veluwe.nl vindt u informatie over de verkiezingen en verschillende partijen. Verdiep u erin en stem! Samen maken we de groene toekomst.

Hartelijke groet,

Yvonne de Graaf
Kandidaat 11
Water Natuurlijk, Lijst 4

Afbeelding
Oldebroek.net - Door, voor en van inwoners uit de gemeente Oldebroek.
Plaats reactie