Barry schreef:Beste Fransje,
En ja, Fransje, ik geloof ook niet dat we de komende 4 jaar de supermarkt op zondag open zullen zien gaan, dus raad ik je aan om een diepvries te komen en de zorgen dat je bbq vlees in voorraad hebt. De boodschappen kun je ook 's avonds doen. Toen ik nog op mezelf woonde en 48 uur per week werkte deed ik de boodschappen altijd op weg van werk naar huis. Misschien ook iets voor jou?
........ en dat is nu precies wat ik bedoel. Nu wordt er al voor mij een voorbeeld gegeven dat ik niet mag doen met m'n vrije zondag zoals ik het zou willen. Ik wordt nu al geadviseerd om doordeweeks m'n boodschappen te doen
Daar kom ik dan aan vanuit Harderwijk op m'n wielrenfiets ruikend naar zweet in mijn fiestoutfit. Waar moet ik dan m'n vlees allemaal laten?
De laatste keer (vorig jaar zomer) reed ik met een vriendenstel (die hebben een auto) naar deventer waar we de inkopen even deden. Daar zijn een aantal supermarkten een uur of 4 open op zondag. .....En ik was niet de enige die daar liep.
Ik wil graag m'n kleine diepvriezer behouden en ik heb geen zin om zonder bagagedrager grote voorraden mee te nemen. Ook wil ik niet verplicht worden om een grote (dure) vriezer te kopen.
Ik wil graag naar een winkel kunnen waar ik naar toe kan als dat nodig is. En als iemand die dag niet naar die winkel wil dan respecteer ik dat ook.