Gesprek met Johan Hut over de nieuwe editie van Toer de Dellen op 17 juni 2023 bij OWIOS

Redactie Oldebroek
Berichten: 332
Lid geworden op: za aug 14, 2021 7:46

Gesprek met Johan Hut over de nieuwe editie van Toer de Dellen op 17 juni 2023 bij OWIOS

Bericht door Redactie Oldebroek »

Met de overhandiging van het nieuwe logo aan hoofdsponsor HulstFlier Installateurs is weer een belangrijke stap gezet in de voorbereiding van Toer de Dellen. Dit sportieve evenement op en rondom natuurgebied De Dellen zal plaatsvinden op zaterdag 17 juni 2023. De opbrengst komt geheel ten goede aan de Veluwse Wens Ambulance.
Het deerde voorzitter Johan Hut niet om het fraaie logo van Toer de Dellen uitgerekend op vrijdag de 13e aan Gerrit Kolkman, Algemeen directeur van HulstFlier Installateurs, te overhandigen. “Ik heb er vertrouwen in dat we met misschien wel 500 deelnemers een geslaagde herstart van dit mooie evenement kunnen maken.” Kolkman glimlacht bij het horen van dit aantal. “Als je het mij vraagt, dan denk ik eerder aan 1.000 deelnemers. Als ik zie hoe het leeft in Oldebroek en Elburg en bij sportverenigingen, dan zou dat me niet verbazen.”
Plaats reactie